Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
OK

Úvod » Bookaziny » Spánek pro každého


        

Spánek pro každého

Jak na to

novinka akce

skladem

 

Číslo produktu: 920
běžná cena 199 Kč
naše cena bez DPH: 163 Kč
naše cena s DPH (10 %):
179 Kč

do košíku:
  ks  

Jak překonat problémy a dobře se vyspat

 

Žijeme v hektickém světě, který je v neustálém pohybu. Máme přístup k televizi a rádiu, které vysílají 24 hodin denně, můžeme nakupovat v nonstop supermarketech a internet nám poskytuje neomezené množství zábavy.

 

Na druhou stranu jsme však sužováni nekonečnými obavami a úzkostmi. Ať už kvůli práci, rodině, bydlení, politice nebo negativním informacím, které se na nás řítí ze všech stran. Proto není překvapivé, že je stále těžší se v tomto nekončícím kolotoči různých aktivit zastavit a pořádně se vyspat.

 

Přestože naše ložnice nabízejí větší pohodlí a lákají ke spánku více, než jak tomu bylo kdykoli v historii, celkově spíme méně než kdy předtím.

 

Tato publikace vysvětluje, jak k tomu došlo a radí, co všechno můžeme udělat, aby se náš spánkový rytmus vrátil do normálu.

 

 

Vychází v licenci britského vydavatelství Haynes. Autorka, expertka na spánek Dr. Sandi Mannová, má doktorát z psychologie a učí pokročilé kurzy psychologie na univerzitě. Založila a vede The Mind Training Clinic v Manchesteru. Je autorkou více než dvaceti příruček pro seberozvoj a duševní zdraví, přednáší na konferencích, bloguje na webu Huffington Post a její expertní hlas zaznívá ve významných britských médiích počínaje BBC až po The Daily Mirror.

 

Proč spíme

Spánková věda, cirkadiánní rytmy a rizika desynchronizace. Lidský spánek se skládá z několika zhruba devadesátiminutových period. Zahrnuje spánek s rychlým pohybem očí a další typy spánku, které probíhají ve čtyřech až pěti cyklech za noc.

 

Spánek jako problém?

Zdravotní, psychologické, chemické a fyziologické potíže se spaním. Znáte to sami – když se dobře nevyspíte, nemáte dobrou náladu. A tak to vnímá většina lidí – po probdělé noci se cítí podrážděně, někdy až vyčerpaně. Co dělat, když vás trápí chronická únava.

 

Spánková hygiena

Jak obnovit přirozený spánek a přizpůsobit jej vlastní individualitě. Existuje mnoho věcí, které dělat
máte, a naopak hromada těch, které dělat nemáte, abyste snadno usnuli. Porovnejte si svoje postupy s doporučeními odborníků.  

 

Jak opět dobře spát

Názory expertů, relaxační techniky krok za krokem. Mnoho prověřených tipů, díky nimž se může zmírnit trápení a stres, které pociťujete, když ležíte v posteli a snažíte se propadnout do říše spánku. Navíc spánkové deníky.

 

Spánek si můžete prolistovat ZDE.

 

Spánek pro každého vychází 14. října 2021

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.