Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
02.12.2021
Poštovné zdarma od 999 Kč!
Poštovné ZDARMA od 999 Kč hodnoty objednávky! číst celé
24.02.2020
Zasílání na Slovensko - www.radostzpoznania.sk
Pro objednávky na Slovensko prosím použijte eshop www.radostzpoznania.sk. Děkujeme. číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepromeškejte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit.

  1. Úvod
  2. Bookaziny
  3. Spánek pro každého

Spánek pro každého

Jak na to

Jak překonat problémy a dobře se vyspat Žijeme v hektickém světě, který je v neustálém pohybu. Máme přístup k televizi a rádiu, které vysílají 24 hodi... celý popis
Dostupnost
Skladem
Běžná cena
199 Kč
179 Kč
163 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:920
EAN kód:9788075254160
Hlídat cenu / dostupnost
Kompletní specifikace

Jak překonat problémy a dobře se vyspat

Žijeme v hektickém světě, který je v neustálém pohybu. Máme přístup k televizi a rádiu, které vysílají 24 hodin denně, můžeme nakupovat v nonstop supermarketech a internet nám poskytuje neomezené množství zábavy.

Na druhou stranu jsme však sužováni nekonečnými obavami a úzkostmi. Ať už kvůli práci, rodině, bydlení, politice nebo negativním informacím, které se na nás řítí ze všech stran. Proto není překvapivé, že je stále těžší se v tomto nekončícím kolotoči různých aktivit zastavit a pořádně se vyspat.

Přestože naše ložnice nabízejí větší pohodlí a lákají ke spánku více, než jak tomu bylo kdykoli v historii, celkově spíme méně než kdy předtím. Tato publikace vysvětluje, jak k tomu došlo a radí, co všechno můžeme udělat, aby se náš spánkový rytmus vrátil do normálu.

Proč spíme

Spánková věda, cirkadiánní rytmy a rizika desynchronizace. Lidský spánek se skládá z několika zhruba devadesátiminutových period. Zahrnuje spánek s rychlým pohybem očí a další typy spánku, které probíhají ve čtyřech až pěti cyklech za noc.

Spánek jako problém?

Zdravotní, psychologické, chemické a fyziologické potíže se spaním. Znáte to sami – když se dobře nevyspíte, nemáte dobrou náladu. A tak to vnímá většina lidí – po probdělé noci se cítí podrážděně, někdy až vyčerpaně. Co dělat, když vás trápí chronická únava.

Spánková hygiena

Jak obnovit přirozený spánek a přizpůsobit jej vlastní individualitě. Existuje mnoho věcí, které dělat
máte, a naopak hromada těch, které dělat nemáte, abyste snadno usnuli. Porovnejte si svoje postupy s doporučeními odborníků.  

Jak opět dobře spát

Názory expertů, relaxační techniky krok za krokem. Mnoho prověřených tipů, díky nimž se může zmírnit trápení a stres, které pociťujete, když ležíte v posteli a snažíte se propadnout do říše spánku. Navíc spánkové deníky.

Vychází v licenci britského vydavatelství Haynes. Autorka, expertka na spánek Dr. Sandi Mannová, má doktorát z psychologie a učí pokročilé kurzy psychologie na univerzitě. Založila a vede The Mind Training Clinic v Manchesteru. Je autorkou více než dvaceti příruček pro seberozvoj a duševní zdraví, přednáší na konferencích, bloguje na webu Huffington Post a její expertní hlas zaznívá ve významných britských médiích počínaje BBC až po The Daily Mirror.

Zboží zařazeno v kategoriích
Nepromeškejte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz